Wednesday, September 17, 2008

Qam furen.

Walaupun suara ku yg serak2 inda kedengaran (awu... my temperature rising since yesterday. Hence suara oso makin seksi tpi org nda paham pikirnya aku nangis saja tplang. Damam ku bah eh), aku b skype dengan seseorang yang ku rindui tadi. Btw ada ku ckp aku demam kan. Yatah merah atu. cecapi. hehe.

qam furen. =p

Wo ai ni. Please stop bullying me. You are so meanie. I said i don't want to play no more game anymore lo. U dun believe me a. Wa lau eh. ahaahaha. (mandarin tia krg kuar dialect lain hahahah) Seriously sayangku, i will (try) not... because it doesn't seem to be a right thing to... You know me. Aha i cannot forgive myself if i did a selfish thing. So jgn lagi ada dong kata2 seperti itu.

Kan kan ko inda ajar aku sehari sepatah kata kuar dilect apa ka tu. Ajar ku yg relevant ba eh. RELEVANT. =p Besides...yg ko ajar aku a.. . tak der gune nyer pun. haha capi ko a. esuk ku bali microphone. sediakan segala perkataan yg relevant a.

sesungguhnya aku merindui mu lebih dri pada kau merindui ai ren mu a. hahahaha.

eh eh i learnt a new sentence just for you.... =p=p you le ai ren le ma ? hahahaha lurus kah inda tu. cuba ko ckp arh lelaki cute mu a. mcm gila.. erotic tu ah hahahaha.

ni e ma?



ahahahaaha. cakap tia pat si cute a. hahahahaha.

0 comments: