Tuesday, September 23, 2008

shhhhh. =p

11.20 am.


I guess inda sempat now kan membuat sesuatu. Ada class at 12. esuktah ja eh. sambil2 membuang waktu i decided to gambar myself right now....aha. cuba kamu liat bisai2. Fresh usulku kan? Macam kemas aja.. ehehehh senyuman pun manis semanis nya.












Inda nampak kan aku alum mandi atu?? =p


ahaha shhh aku kan k ubd ne. (so i guess org yg ku jumpai krg inda sempat membaca ini ) btw aku mandi very late di malam so... conserve water kan g pun aku lum bepaluh. lapas mandi aher kemarin aku beraircon tnganya. =p semakin handal i membuat diri seperti sudah mandi. ahaha baik jua kawan2 ku org bio memahami ulah ku sebab aku malar k bio lecture (kalau ya masa friday or public holiday) dengan keadaan belum mandi. then again. Don't judge me. I'd bath when i smell okkay. aha. right now i am still like lastnight. seperti baru mandi =p bah out.btw m still trying to stay away from the internet. (n i failed to do so) Test and hws! in advance i want to say... awu kamuu aku alum mandi tadi tu eheeeehhh.

bah aku study.

sik nentu...

0 comments: