Sunday, September 28, 2008

this was editted.

hmm. Still... not really that good deep inside.

thinking about things...



Maybe i need more purple to cheer up...


Oh wait... Purple only appears when i don't expect purple would appear. Hahaha awu ba. i know u know that i am just fooling around. But that dimpled cheeks really bring out some smile man ;p cross out jalan berlenggang. =p=p


PS- BYL. no harm dreaming ei? Sniff kan belawan ngan aku ko. Kalau ya... gerenti ko manang tu byl ~ from the looks of it, purple prefers to tagur kau (a guy =p)astagafirr inda bek cemani ani bek tah ko confirm kan sangkaan mu. jdi org jahat tani krg menuduh sembarangan. Like i said, i know you know that i am just fooling around BUT who knows, I might make a MAN outta him.=p WHo knows one day dri jalan belenggang jadi jalan macho man =ppp aaahh sahlaan aaa~ hahaha lastly, byl. sadang2 byl aa. jgn di urat purple atu hahahaha.

Bru jua ku kan sentimental meliat gmbar2 kitani, ko sabut tia si purple anee. haha. Krg tebwa ke mimpi MU byl =pp. ko pajall~ aku layan eh kalau ko kuat nagur ya atuu *garam ati sbb aku inda kena tagur* krg ko yg susah. AKU layan. Aku pasrah saja~ demi kawan ku tersayang ne. =pp Hahaha aduii. pembwa keceriaan banar si purple ane.

hmm.

0 comments: