Tuesday, September 23, 2008

Sik nentu....

Aha. Kelmarin aku rindu kamu berabis.


someone saw me at the airport last night and he put his hands on his chest and said, "now i understand." I guess. Haha there are times when my hyperness means something and lastnight was one of those times. aku sayang kamu. aku sayang si dayat, dibah, billah, sahlan, zahar.. =p

Aritu kan aku ne hajat kan sambung hong gil dong ku wa skali ku buka dvd ku aa. SKALI APA NAH. tu lagu if ah (yg siring blog ku ani) lagu sedih a bemain.. then ada api2. then ada bunga. then ada "gil dong aa, i love you.." aha i know wth kan tapi bear in mind hong gil dong ane cerita zaman lama2 korea yatah the girl assume si gil dong ane inda tau wa apa erti i love you since its a modern word ya dpt while keraja di cina. skali nya gildong 'i love you too.' skali si yinok tanya if ya faham. and balas nya "babo,..saranghae". rupanya si gil dong ane faham aha. macam udah ujung2 hidupnya baru ya gto si yi nok ya faham. capi jua tu. Udah kan kena panahh..*spoiler* (its quite symbolic la but i understood) aku ne tebuka ending nya ba!!! ish.

Just got a green packet from someone and i am guessing that he might not be around during this raya not that we mind because... things get a lot chaotic when he's around the lambak residence. Kan lawat nenek ku eh. aha one of the neneks (yg apparently ramai) suruh beraya pat umah nya ba first day raya. 'jah come to my house ah' awu rugged yaw. nenek banar tapi speak english and drive sport car. cali ya takut mama inda faham bahasa bisdia yatah ya speak english. malas ku bnrnya kan raya arh dat side.

Bah. i overslept bah ne. i kinda slept late. And there something i'm supposed to do today. Raya is near and honestly, i'm not feeling it. I think i'll go get this something done eh and start studying lagi.

ps- kamu pajaaal. . jgn ngumpat aku saja anee. aku tau plang tu kamu atu. inda pa laa sempena raya kan dakat ku maafin kamu.=p


biartia lu...

0 comments: