Monday, June 23, 2008

Publisiti semakin hangat.//editted twice

Pada hari ini, saya dan keluarga telah pergi melawat OGDC di Seria. Sokong KNK bah (kenali negara kitani) yatahh kami pun mau jua iski bejalan di negri sendiri. Aku ada kelas smpai kul 12 jadi betolak kesana aher la. Pendek cerita, kami balik brunei aher laa sudah abis melawat sana. Tapi inda terus ke umah...ke yayasan lu mencari kasut sport utk adiku. Pokoknya aku smpai balik umah kan aher yatah aku ngalih lps mandi trus limpang2 kan tido SEKALI ada tia miss call org atu. Malam buta wa ya mc ah mcm kan kul 1 pagi ya misscall. Awu mun org lain kan gerenti ku pikir org mc pagi2 buta kerana rindukan aku. Tapi inda org lapas orang ani MC aku....suspicious ku tarus tarus ku belari membuka PC...

SEKALI MENGENA SEKALI BAAHH TEKAAN KU ATU!. Orang yang berkenaan membalas dendam (atau pun 'tribute utk aku' as he said it =p) Semua lagi tu gmbar ku megang microphone. Cecapii. Bukan lagi bemic.. belamak pun ada. tapi inda apa lah mun sitiqah kurus bukan tia si tiqah kan =p dalam perperangan sapa paling handal buat publisiti ini...saya mengaku kalah. Aku nada gmbar drg be mic yooo. Ya di trim nya g gambar ku ttuu. Seolah2 aku terluan kuat menyanyi ta plang. jangan kamu terpedaya tu post aa. Bnrnya aku tu megang mic sbb suka megang ja bukan nyanyi bnr. Drg baru lawa .... HAHAHAHAHAH pandai ya aah membalas atu =p Nnti Byl...

i rakam nyanyian u
post kat sini biar semua tahu
suara mu betapa merdu
jangaan tah kan menapuk adikku.

PS- menunggu ceri merah ku ne Mr K. (ani sekalian... Mr K ...Saleem kami..yg di Oman pada masa ini... kalau kamu tejumpa ya next week d airport tarus tah suruh ya audition. =p ) ceri cerii oh merah menawan hati~ Rupa mu sungguh indah sepertinya sedap dimakan. and and apa 'msuk p2f ko ne leh kami' MACAM BEPAKAT JA.... saya perlu berhati2 selepas ini.

dis goes to Mr di oman jua ,
u nyanyi golden flower i rakam aa,
biarin suma tahu note tinggi mu lawa.
manalaa tau jadi wakil kami kesana.

0 comments: