Thursday, January 22, 2009

From one side to another.

very amazing org beijing,
kesucian mu mengagumkan ku,
tapi bukan semua we menguning,
ada orang diam2 belajar seperti aku.

gigiran si bichi ada ______ babi a,
setiap kali gigiran ada yg menyahut,
"dimana?! berapa panjangnya?
"beleher pun inda apa tah lagi be____" kena sabut.

bulan nya datang inda menentu,
sekajap ada sekajap nada,
cari pasangan naik saham nyamu,
astee now now who is kinky haaa?

(extra)

aku ada ubat terbaik untuk mu,
kalah herba atau urutan cina ni.
ko renung ko tenung gambarku selalu,
dude baik terus kau i gerenti. =Italicp

on another note, sebenarnya aku recieve message yang suruh aku vid call if aku online. Kelurusan aku barusan saja msg ya walaupun msg atu inda smpai. So i terharu and gembira selajur mengetahui yg kami ani connected berabis. walaupun msg ku inda smpai, ya msg brapa minit lapas atu. sekali online tia ku (and aku kejarangan online now because i need to learn how to concentrate and not carried away by the internet). Sekali orang yang ku tunggu nada kena tagur tia ku oleh orang yang appear offline. Yatah sambil2 ku menunggu orang yang ku tunggu, TER blurt tia ku pasal cerita kawan kami seorang ani yang semakin OPEN inda betapis g mulut nya. Awuuu wa i mengumpatin u bichi. But yeah gembira saya bah that you atleast are rebounding back from last sem fall. and you've learnt how to deal with your self better now. yatah terblurt tia ku macam2. hence the pantun =pp


I am still loving the rain.

0 comments: