Saturday, July 5, 2008

Aku hanya insan biasa...yang tak kenal nota. Siapalah akuu??

Sebab kan mun ku taruh semua ani arh orang atu tagboard, panuh bah ne. That's why this post is a respond to that post. Seriously kamu....as i've said in my previous post kan...drg punya 'promo' ani kan mikin menjadi jadi. Recently, TEAM cuculnya started screaming the 'trademark' di mall. cecapi bnr ya ni a. Pikir tah tido dh. udah ku bek hati atu kan arh nya.. inda ku mau berabis g mempromo ya (since ya bnyk vid ku yatah aku mesti maniss arh nya). Pastu time ku kan curi gambar si Dibah emosi mencari lagu atu...ada tia post attu. CECAPI BANAR EH SI________ANI. padan aher aher atu...'tido lena ahh' . padan taah. grr. malas ku ingau gto kamu link nya.

Kepada rakyat brunei yang di cintai. Drg ani kan membuli aku bah....ckp si tiqah ikut p2f apa. manada si tiqah ikut p2f kamu. banar. jgn kamu salah faham. Drg ne balas dendam kan tapi berabisan bah. Inda jua adil neee. ani naah 5 lawan 1.

Sama aku inda tau mana drg dpt idea aku pandai nyanyi jazz ah. Banarnya nyanyi jazz dpn durang pun jarang...duii once in a pink moon. Macam sekali dua kali (kali). Apa suara jazz. Suara ku inda se sedap drg bah. Apa jua...siapalah aku kan. hahaha jgntah kamu pecaya tu drg aaa. Jgn tah di sokong promosi drg ah.

inda lena tidur ku.

0 comments: