Saturday, October 4, 2008

Kamu berdua.

Adang bah eh. I am living life happily so far. So. I'm am over it just like you. Hehe. Beraya berabis lagi ku. and begambar sama poster leo arh cineplex. so adang.I am not being dramatic. You people are the ones making me dramatic. =p hehe. Kamu ani mengundang kata kata dari belakang. Although, if you notice aku ani mudah perasan walaupun aku inda tau semua... tau jua ku ada sudah suara belakang atu. And i know some. =pp

Thanks to you know who you are for the treat.

I am living life and getting fat(ter). But wth. I hate being fat but i'll deal with it eventually.

Ps- Ada concert jazz plus dinner organised by BMS di sheraton on the 18th. its $50. Aku mau ikut...tpi kalau nada dangan... and and banarnya aku ada wa gambar kan di upload. gambar ku besayang sama poster leo. ( jadi tah poster saja =p) Tapi lambat wa upload. So aku malas tia. hehe


Nevertheless... aku still sayang kamu semua.

0 comments: