Friday, October 24, 2008

cacing.

I ate cacing today. Oh well not directly.... tapi according to dr marshall, raw fish slalu ada cacing kan. and aku makan raw salmon tadi. aha aku makan makanan yg bagi ku beuri. AWU ba beuri ku berabis makan sushi a. ada ubat cacing bejual ka? tapi i feel like sushi g.

Saya suka sushi. AND MR SUSHI who looks like Mr guitar. who looks like Mr Hee chul of suju=) aha. pretty boys. Temasuk g pipinya. I mean not kurus karing smpai mcm temasuk kebuluran tapi facial features nya cematu ba. tapi i tak gatal kan. I study oriented. yata biartia walau inda seromantis leonardo dicaprio and claire danes dlm romeo and juliet.. subuk2 arh aquarium,.... aku subuk2 ark window dapur saja. Window pat train sushi kena top up atu. walau dri window dapur pun na ku berani meliat matanya wa. sbb i tak gatal =p

HAHAHAHA astaaapir. jgnta g dude.jgnta g ckp flirt ta flirt ta. jgnta ko kan mnamu2kan aku ngan orang. i inda suka bau sigup (walaupun muanya cute and pandai main guitar and pandai nyanyi). rasa sushi bleh la =pppp

out.

0 comments: